Κατασκευαστής: Honda The Power of Dreams
Κωδικός Προϊόντος: 0000-432
Διαθέσιμο
13.790,00€ 15.290,00€ Χωρίς ΦΠΑ: 11.120,97€
Το νέο Honda CRF 1000L Africa Twin δεν είναι μόνο μια πολύ όμορφη adventure μοτοσικλέτα, αλλά είναι και σχεδιασμένη για σοβαρή off road χρήση, κάτι που δεν ισχύει με πολλά μοντέλα του ανταγωνισμού. Η τιμή της βασικής έκδοσης, χωρίς ABS ανακοινώθηκε στα €12.100.
Το πολυαναμενόμενο Honda CRF 1000L Africa Twin παρουσιάστηκε εξ ολοκλήρου από το εργοστάσιο. Ο νέος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας είναι 998cc και αποδίδει 95hp στις 7.500rpm επομένως εμπλουτίζει την κατηγορία στην οποία βρίσκονται ήδη άλλα ανταγωνιστικά δικύλινδρα, το KTM 1050 Adventure και το Suzuki V-Strom 1000. Η μοτοσικλέτα της Honda πάντως έχει πιο ξεκάθαρο off road προσανατολισμό με μεγάλες διαδρομές στις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (αλλά δεν ανακοινώθηκε τελικά πόσο μεγάλων), τροχό 21in εμπρός και ελαστικά Dunlop Trailmax (διπλού χαρακτήρα δηλαδή). Στις φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα το εργοστάσιο η νέα μοτοσικλέτα εικονίζεται σε σκηνές δράσης στην άμμο, τις πέτρες και τα χαλίκια με λάστιχα με τακούνια. Το βάρος πάντως της μοτοσικλέτας δεν είναι μικρό, αφού στη στοκ μορφή του είναι 228kg με καύσιμα ενώ με το DCT φτάνει τα 242kg.
Από την επίσημη ανακοίνωση ξεχωρίζουμε επίσης ότι ο στρόφαλος του δικύλινδρου κινητήρα είναι 270 μοιρών για ομαλή απόδοση ισχύος με δυνατή επιτάχυνση και καλή πρόσφυση, καθώς και το ότι υπάρχει ένα ειδικά εξελιγμένο προαιρετικό πακέτο ηλεκτρονικών, το Honda Selectable Torque Control (HSTC) σε τρία επίπεδα ελέγχου, με δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS στον πίσω τροχό. Το σύστημα αυτό συνδυάζεται με το σύστημα διπλού συμπλέκτη της Honda, DCT, που έχει προσφέρει δυνατότητα αυτόματης ή manual αλλαγής ταχυτήτων στο κιβώτιο και που έχει γίνει αρκετά δημοφιλές στις μοτοσικλέτες στις οποίες έχει τοποθετηθεί. Μάλιστα το σύστημα φαίνεται ότι είναι πολύ πιο εξελιγμένο, προσφέροντας επιπλέον δυνατότητες στα modes οδήγησης, D και S: το S mode έχει τώρα τρία επίπεδα (S1, S2, S3) ενώ έχει προστεθεί και το G mode, που προσαρμόζει την μετάδοση για οδήγηση στο χώμα. Παρατηρούμε δηλαδή ότι η Honda προσεγγίζει το θέμα ελέγχου πρόσφυσης και απόκρισης του γκαζιού μέσω του DCT, ενώ άλλοι κατασκευαστές το προσεγγίζουν μέσω χαρτών οδήγησης και Traction Control.

Η CRF1000L Africa Twin διατίθεται σε τέσσερις αποχρώσεις: CRF Rally, Tricolour, Silver and Black.

Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη - Dual Clutch Transmission (DCT)

Το Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda θα διατίθεται προαιρετικά με την CRF1000L Africa Twin, τοποθετημένο σε στροφαλοθάλαμο ίδιου πλάτους με την έκδοση μηχανικού κιβωτίου. 

Αυτό περιλαμβάνει το στάνταρ manual mode – που επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει σχέσεις με το αριστερό χέρι – και δύο automatic modes. Το D mode πετυχαίνει την καλύτερο συνδυασμό οικονομίας καυσίμου και άνεσης στο ταξίδι. Το S mode έχει αναβαθμιστεί ώστε να προσφέρει πιο σπορ επιδόσεις, με τρία διαφορετικά σχέδια αλλαγών: S1, S2 και S3.

Ασφαλώς, το DCT για την CRF1000L Africa Twin είναι επίσης προσαρμοσμένο για τη χρήση της μοτοσυκλέτας, ενώ η λειτουργικότητά του σε συνθήκες εκτός δρόμου ενισχύεται με το διακόπτη G στη δεξιά πλευρά του πίνακα οργάνων. Πιέζοντας το διακόπτη G σε κάθε οδηγικό πρόγραμμα βελτιώνεται η πρόσφυση και ο έλεγχος της μοτοσυκλέτας – απολύτως σημαντικά για off-road οδήγηση – μειώνοντας το βαθμό ολίσθησης του συμπλέκτη κατά τη διάρκεια των αλλαγών σχέσεων.   

Μία νέα λειτουργία του συστήματος DCT είναι η ανίχνευση κλίσης χάρη στην οποία το πρόγραμμα αλλαγής σχέσεων προσαρμόζεται στο βαθμό κλίσης του δρόμου ώστε να παρέχει βέλτιστο έλεγχο.


Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!